کانال تلگرام

من یه کانال تلگرام درست کردم که گاهی نوشته‌های کوتاه، موسیقی، لینک یا همچه چیزهایی درش میگذارم. شاید بعضی پست‌های وبلاگم رو هم گذاشتم. آدرسش این هست: https://t.me/DomesticatedStrawberries


تراویس اگر اینجا رو میخونی جواب بده، هرکسی ارزش ادبی و هنری وبلاگ تو رو متوجه نمیشه و من معتقدم که تو مارسل پروست یا همینگوی‌ای هستی برای خودت. امیدوارم نمرده باشی و به نوشتن برگردی.

نظرات 4 + ارسال نظر
قره بالا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:35 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

هممون امیدواریم

حسین جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:12

تراویس یه جوری بنویس که بتونی برگردی چرا شر به پا می‌کنی. زود برگرد.

تراویس بیکل شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 17:20

سلام سلطان
خیلی مخلصم داداش،ممنون که به یاد من بودی.واقعا شرمنده شدم از این همه محبت.
حقیقتا خودِ بلاگ اسکای بدون اخطار قبلی و هیچ اطلاع رسانی و توضیحی دسترسی ام رو به پنل کاربری ام مسدود کرده و نمیتونم وارد پنل کاربری بشم و جواب ایمیل هام رو هم‌نمیدن.طنز ماجرا در این جاست که اگر من وبلاگ نویس بد و عامل فساد و تباهی هستم و قوانین بلاگ اسکای رو زیر پا گذاشتم باید وبلاگم حذف بشه نه این که دسترسی نداشته باشم و وبلاگ هم موجود باشه.به هر حال گور پدرشون،سر سوزنی واسم مهم نیست.
بازم ممنون سلطان که به یادم بودی و این فرصت رو دادی بهم که توضیح بدم که من بی معرفت نیستم و حالم خوبه،منتهای مراتب اجازه نوشتن رو از من گرفتن و دست و دلم به باز کردن یه وبلاگ جدید دیگه نمیره.
صورت ماه همه رو خصوصا نون خامه ای ها رو از همین جا میبوسم.

سلام ستون
ما رو از نگرانی رهانیدی. عجب کسخلیه بلاگ اسکای، راست کردن روی تو :)) حاجی به نظرم موقت تا وقتی راه بیفته یه کانال تگرام بزن و بنویس.

phil شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:51

ستون تراویس.
من کسخل اومدم ریپلای بزنم کامنتت رو اشتباهی زدم پاک شد. میخواستم بگم لینک اشتباهه انگار، خطا میداد. اگه میتونی یه چک بکن دوباره بگذارش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد