این سریال sex education قسمت اول فصل آخرش رو شروع کردم ببینم که دچار حالت تهوع شدم، این سریال ترویج فساد و تباهی میکنه و آینده‌ی نزدیک جوامع غربی رو به تصویر میکشه که وقوع انتهای دنیا رو وعده می‌دهند، آنجا که مردان خود را شبیه زنان کنند و زنان خود را شبیه مردان کنند و مردان به مردان اکتفا کنند و زنان به زنان.

نظرات 2 + ارسال نظر
جیران شنبه 30 دی‌ماه سال 1402 ساعت 15:58

کسی که در زندگی هدف والا و ارجمند دارد هرگز به دامن تسلیم و ناپاکی نخواهد غلطید
و چه هدفی بهتر از کسب اسماءالله و تقرب به خدا
روزگارتون بهشتی و متعالی

آویشن سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 17:43 http://Dittany.blogsky.com

فکر کنم در کل فقط ۲ اپیزود ازش دیده بودم تو یه شبکه ای ، اونقدر داستانش جذبم نکرد که بشینم کل سریالش و نگاه کنم. ولی خب بعضی ها از این سبک سریالای دبیرستانی خوششون میاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد