بین این توییتر و کانال تلگرام و وبلاگ یکی رو باید بزنم بره، وبلاگ که همیشه پابرجا خواهد ماند، کانال تلگرام رو هم دوست دارم، احتمالا باید سیک توییتر رو بزنم. یه توییتی کردم که ریشه‌ی اون "هیچ" خمینی در عارف مسلک بودنشه، یه لشکر ریختن زیرش منشن و کوت فحش خواهر و مادر. دامادمون زنگ زد که اینو پاک کن، خواهرت داره گریه میکنه. گفتم پروتکت میکنم ولی پاک نمیکنم، مهم نیست، فحش باد هواست. دارم فکر میکنم کلا توییتر چه عایدی‌ای برام داره، فک کنم نداره. دنبال پیدا کردن آدم همفکر و دوست بودم که از تنهایی‌م کاسته بشه، ولی به بگاییش نمیارزه. یک فیلم دیدم خیلی خوب بود، adaptation.
نظرات 6 + ارسال نظر
مجید چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 16:54

بعد از مدتها اومدم و کل مطالب وبلاگت رو خوندم. داشتم فکر میکردم ما هرجور فکر کنیم، هرچقدر مطالعه کنیم، هرچقدر سعی کنیم تغییر کنیم، هرچقدر دنیا رو بگردیم و ببینیم و تجربه کنیم، آااخرش بزرگ شدن توی یه خونواده ی اصلاح طلبِ وسط بازِ مذهبیِ بلاتکلیفِ کارمند، خودشو توی تاروپود افکارمون نشون میده و با دندونای زرد و کریهش به موجودیت ما نیشخند میزنه. توام تلاش خودتو کردی، اما همین الانم که داری اینا رو میخونی، ایمان داری که با عقاید خودت قضاوتشون میکنی و ایمان داری که یه آدم مستقل و خوشفکری و من چقدر احمقم که همچین اراحیفی نوشتم، چیزی که همون بزرگ شدنه در ما القا کرده، تا نفهمیم که از همون بدنیا اومدنمون توی همچین خونواده ای، تفکرمون کشته شد. موفق باشی برادر، لااقل تو دیگه وسط باز و بلاتکلیف نباش. مادر خانواده مقنعه پوش و چادرپوش، دخترش شل حجاب، پسرش نصف نمازخون نصف لاییک، شوهرش نماز خون و روشن فکر!!! مخالف ظلمه ولی تا جاییکه حقوقش سرجاش باشه که بتونه قسطای خونه و ماشینشو بده، داد از ما جماعت وسط بازِ دوزاریِ نونِ ناچیز به نرخ روز خور

همون "وسط‌باز" وسط باز" کردنت نشون میده سطح عقل و شعورت رو، تو چی‌ای، ته طیف باز؟ :)) بدجور در قعرید شما.

مجید چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 18:36

منم یکی هستم لنگه ی خودت. با نون کارمندی حقیر بزرگ شده، بلاتکلیف بین مذهب و بی دینی، تا گیر میکنم به خدا پناه می برم، مثل تو، فحش میدم به کسی که خود واقعیمو بهم نشون بده، عین توام منم داداش، عین خودت، برای خودم *شما* یی خلق کرده م که احمقن و هیچی حالیشون نیست و عقل و شعورشون کمه. ما عین همیم داداش، حتی میتونم تصور کنم چجور مدرسه ای رفتی، شام نداشتیم اما سعی میکردیم با بچه پولدارا مدرسه بریم، با قسط و قرض و کارمندی بزرگ شدیم، تهشم شدیم یکی عین من و یکی عین تو،پر از عقده و توهم. چرا فکر کردی من خودمو از تو بهتر میدونم برادر؟

والا من عقده‌ای ندارم حالا شما اصرار داری کمبودها و عقده‌های کودکی و وضع زندگی خانوادگیت رو به زور به بقیه هم بچسبونی مشکل من نیست :) راحت باش و با همین فرمون برو، مرگ بر وسط باز و هرگونه عقل و تفکر مستقل و درود بر تفکر گله‌ای و صفر و یکی در مورد هرچیز. این آخرین بود بهت جواب دادم دیگه ارزش جواب نداری.

مجید چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 19:40

واقعن قصدم ناراحت کردنت نبود، فقط خط فکریت بسیار شبیه بچه های پدرمادرای کارمند محجبه ی بلاتکلیف بود، همین. موفق باشی داداش. یکمم متفاوت فکر کن، انقدر دگم و تغییر ناپذیر نباش، آدمیزاد با اصرار بر عقاید احمقانه ش، خرفت میشه.
منم دیگه حرفی ندارم. خدانگهدارت

سمیرا جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 16:21

خمینی آدم جالبی نبوده، حکم اعدام کلی آدم بی گناه رو داده، توی رساله ش به اسم دین یه سری فحشارو حلال کرده، برای رسیدن به قدرت و حفظ قدرت وسیله های بدی رو توجیح کرده، با قدرت طلبی یک جنگ دوساله رو هشت سال ادامه داده. خمینی سیاستمدار قهار ولی آدم نادرستی بوده. عرض ارادت و سلام

سخته قضاوت کلی و صفر و یکی که بگیم فلانی کلا آدم درستی بوده یا کلا نادرست بوده. موضوعی باید نشست عمل اون آدم رو بررسی کرد. همین نگاه موضوعی که گفتی درسته، تک تکشو باید خیلی مستدل و با دانش کافی بررسی کرد. مثلا در مورد جنگ روایت اینه که خمینی علاقه داشت جنگ بعد فتح خرمشهر تمام بشه، ولی سپاه اصرار داشت اگه الان تموم کنیم و وارد خاک عراق نشیم دشمن بازسازی میکنه و برمیگرده. تک تک اون موضوعات سوژه ی ساعتها کسب اطلاعات و بررسیه. منم فعلا قضاوت کلی نمیکنم، یک صحبت جزئی کردم این که ریشه ی اون هیچ هواپیما در عارف مسلکیشه. اون عارف مسلکی رو اگر ویدیوهای سخنرانیش رو ببینی نشانه هایی ازش پیدا میکنی، مثلا این:
https://youtu.be/eYCZye-VwTk?si=UKtWfElh_trxl0q7

سمیرا جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 20:37

من نظر شخصی خودم رو میگم و شما میتونی بپذیرید یا نپذیرید راستش من در خمینی بیشتر ویژگی های دجال رو می بینم تا عارف. اگه بخوام ملموس تر خدمتت عرض کنم خیلی شبیه هیتلر هست، هیتلر هم در زمان خودش به شدت کاریزماتیک بود و تمام آلمان می پرستیدنش ولی با مرگش کاریزماش رو از دست داد، همین الان هم هیتلر توی آلمان یا حتی ایران خودمون کلی طرفدار داره، همین الانم با اینکه حتی هنوز هم از قربانی های هولوکاست زنده هستن، خیلی ها من جمله احمدی نژاد و ج. ا. کاملا وجود هولوکاست رو رد میکنن. ولی چیز خوبی که وجود داره اینه که گذر زمان بهترین سنگ محک هستش، یعنی یه فردی مثل خمینی که حرف های مضحک زیادی در زمان خودش زده و همون موقع به نظر خیلی ها صحبت هاش عمیق میومده، الان که سنگ محک زمان برش گذشته، مردم متوجه خیلی از حرف های احمقانه و عملکرد ظالمانه ش میشن. هزاران نفر در دهه شصت بدون هیچ دلیلی و فقط به دلیل توجیح وسیله به خاطر هدف اعدام شدن، خیلی هاشون اصلا سیاسی هم نبودن و همین الان هم خانواده هاشون زنده و بعد از گذشته دهه ها عزادارن. صدمه ای که خمینی به اسلام و ایران زد رو هیچ قومی نزده، شاید فقط حمله مغول هارو بشه مثال زد، تازه اونها به دین مردم لطمه نزدن ولی خمینی زد. من شاید ده دوازده سال پیش در وبلاگ یه خانوم متخصص زنان خوندم، که یکبار توی تلویزیون از یه شبکه استانی با یه خانوم نابینای ساده دل که تازه از حج برگشته بود، مصاحبه کرده بودن و ازش پرسیده بودن که اصلا فکر می کردی یه روزی به حج مشرف بشی، پیرزن هم که خیلی ساده دل و روشن ضمیر بود گفته بود‌، آره میدونستم چون قبلا خوابش رو دیده بودم و خواب های من همه راسته، مثلا خواب هم دیدم که خمینی توی آتش جهنم میسوزه، که هول میشن و برنامه رو قطع می کنن. اون خانوم دکتر رو اون زمان من خیلی وقت بود میخوندم و آدم دروغگویی نبود و این برنامه رو نقل کرد. خمینی باعث شد که ایران به سمت نابودی بره و مردم به سختی زیادی بیفتن، من نوعی که ایشون رو بابت تمام سختی های ناحقی که عملکرد ایشون بر مملکتمون و بر ما داشته، هیچوقت حلالشون نمی کنم، حالا شما هر جور که صلاح میدونی در مورد ایشون توجیح یا قضاوت میتونی داشته باشی

با بخش اعظمش خوب موافق نیستم ولی دیدگاهیه بهرحال و بخش‌هاییش قابل تامل.

آویشن یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 23:59 http://Dittany.blogsky.com

کلا فضای توییتر یه جوریه که خیلی ها منتظر هستند یه حرفی بزنی تا سریع بیان فحش بدن البته نه همه.
فقط من یه چیزی و نمیدونم از کامنت ها درست متوجه شدم یا سوء برداشت من هست الان تو موافق عملکرد خمینی بودی یا مخالف؟ ممنون میشم که جواب بدی .

هیچ‌کدوم. منتقد این هستم که بگیم من کلا موافق عملکرد فلانی هستم یا مخالف. اعتقاد دارم باید مورد به مورد و موضوعی عملکرد فرد رو بررسی کرد، اون هم نه از روی شکم - بعد از پیدا کردن دانش کافی در مورد اون مبحث. من اینجا صرفا یک نکته رو گفتم و اونه که "هیچ" خمینی از روی عارف‌مسلکیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد