یک پارتنر یا حتی دوستی میخوای پیدا کنی درک مشترک از مسائل اجتماعی و سیاسی و اعتقادی خیلی مهمتره تا اینکه سلیقه‌ی چه میدونم فیلم و موسیقی و فلانتون شبیه هم باشه، پشیزی مهم نیست دومی اگه اولی نباشه. سطح عقل و عیار فکری طرف رو اساسا از رو اولی میشه فهمید. سوشیال مدیا هم یک خوبی داشته باشه اونم اینه میتونی شناخت سریع از آدمها به دست بیاری، یه نیگا به لایک و فالویینگ‌های طرف بنداز فقط دستت میاد. مثلا طرف پوریا زراعتی و علی کریمی دنبال و لایک بکنه برای من این کلا کنسله. البته اگه تو هم این‌هارو دنبال میکنی که شک نکن برو دنبالش خوشبخت میشین با هم، من در مورد خودم دارم صحبت میکنم.

نظرات 5 + ارسال نظر
فاضله پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 14:14 http://golneveshteshgh.blogsky.com

رسوب شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 00:03

کاملا موافقم باهات
و میدونی... اصلا در یه ارتباط جدی اونا حتی حس اختلاف یا تفاهم بیشتری هم ایجاد میکنه بین دو نفر تا سلایق شخصی و فردی
لااقل برای من که اینطوره

موافقم باهات.

تراویس بیکل دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 18:38

حرفت منطقیه سلطان

سلطان خودت رو از ما دریغ نکن

آویشن دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 19:04 http://Dittany.blogsky.com

موافقم ، حالا نه تنها در مورد رابطه حتی به نظرم بین دوست ها هم خیلی مهم که عقاید اعتقادی و سیاسی و اجتماعی مشابه داشته باشی چون اگه خیلی با هم اختلاف داشته باشید وسط همین دوستی هم همش جنگ اعصاب هست و سر هر چیز کوچکی دارید با هم بحث می کنید. چه کاریه خب از اول با آدم هم فکرتون وارد دوستی بشید

آره واقعا

تراویس بیکل جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 19:27

چشم ستون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد