من وقتی میام از یکسری اصطلاحا "اینسکیوریتی‌هام" یا افکار و اعمال روزمره‌م به کسی میگم یا جایی مینویسم باید حساب این رو هم بکنم که همه‌ی اینها بعدا میتونه علیه خودم استفاده بشه. مثلا فرض کنید من هی به یکی از کشیدن وید بگم، این یبار که کار بالا بگیره برمی‌گرده بهت میگه اینقدر علف زدی مغزت پوک شده. یا بیام اینجا از تنهایی و فلان بنویسم، یکی میخواد برینه بهت میاد مینویسه تو که سگم بهت پا نمیده. غریبه و آشنا هم نمیشناسه، حواستون باشه هر چیزی که میگین به آدما بعدا میتونه علیه خودتون استفاده بشه و خیلی مطالب رو در سینه‌ی خودتون نگه دارید. مرد مخصوصا در دنیای واقع خیلی نباید ضعف بروز بده، مرد ضعیف کیر کسی نیست و هیچ‌کی براش دل نمیسوزونه. اما این وبلاگ قضیه‌ش برای من اینه که دلم میخواد بدون سانسور و محافظه‌کاری بنویسم، کسانی هم که اینجارو میخونن که نمیدونم اساسا تعدادی هستن یا نه هم نه اونا من رو میشناسن در دنیای واقع و نه من اونها رو، هر قضاوتی هم میخوان بکنن بکنن. یه بابایی هم بود این اخیرا گیر داده بود به لیچار گفتن به من، حالا بگو آقا باز سوشیال مدیا میگی توییت یکی ناخواسته میاد تو تایم‌لاینت یا چی، مجبوری وبلاگ من رو باز کنی و بخونی اگه به نظرت حرفام کسشره؟ یعنی طرف هر روز وبلاگ ما رو باز می‌کرد که بیاد یه فحشی بده بره، اینقدر بیکار و تباه.

در انتخابات نمایشی نباید شرکت کرد و با عدم شرکت میبایست جمهوری اسلامی رو به این وادار کرد که بره یه گوشه و به کارهای بدش فکر کنه و رویه‌ش رو اصلاح کنه و تا زمانی که رویه‌ش رو اصلاح نکرده باید به عدم شرکت و مشروعیت‌زدایی از انتخابات نمایشی ادامه داد به عنوان یک مبارزه‌ی مدنی خوب.

نظرات 1 + ارسال نظر
آویشن شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 15:32 http://Dittany.blogsky.com

تا حدود زیادی با حرفات موافقم. خیلی از آدم ها جنبه دونستن اطلاعات شخصی زندگی آدم های دیگه رو ندارند و دو فردای دیگه از همون نقاط ضعف استفاده می کنند برای ناراحت کردنشون ولی من میگم وبلاگ یه چیزی مثل دفتر خاطرات میمونه ، ما اینجا ممکن حرفی و بنویسیم که تو اینستاگرام یا توئیتری که دوست و آشناهامون میبینند دوست نداشته باشیم در موردش حرفی بزنیم ، اگه کسی به قول تو با دیدگاه ما مخالف هست مگه خودآزاری داره بیاد آدرس وبلاگ و تو گوگل بنویسه و بیاد بخونه. بره همون سایت هایی که به خط فکریش نزدیک تر هستند و ببینه ؛ والا.
بعد میگن آزادی بیان. شما تحمل خوندن دو کلنه حرف تو یه وبلاگ خصوصی و ندارید ، بیخود نیست که اوضاع جامعمون این شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد