من تقریبا فقط یک نفر رو مرتب در سوشیال مدیا و اینستاگرام از روی وب دنبال میکنم و اون کسی نیست جز وحید خزایی. یک اصطلاحی هست میگن طرف از ماتریکس خارج شده و در مورد وحید خزایی کاملا صدق میکنه. این 7 8 سال پیش ایران پلیس فتا افتاد دنبالش چون با دختر مخترا عکس پخش میکرد توی اینترنت. همونو انداخت فرار کرد ترکیه. ترکیه که بود من شروع کرده بودم جسته گریخته دنبالش میکردم. دوربینو میکاشت، مهستی میگذاشت بعد رول علف دستش با رکابی شروع میکرد رقصیدن و فحش خواهر مادر به خامنه‌ای و مقامات جمهوری اسلامی. یعنی پکیج رو که میدیدی کاملا بدیع و جذاب بود. ازینا بود که از شدت کسخلی و رد دادن واجد ارزش هنری شدن و خودشون هم نمیدونن چقدر خوبن.سه چهار سال انداختن تو گونی آوردن ایران (شایدم شبیه تتلو بگا رفت خودش برگشت - اینم اضافه کنم که از اساسا یه واریانتی از تتلوعه و شباهت های زیادی با هم دارن)، همون لب مرز گرفتنش بردنش اوین سه سال خبری ازش نبود تا اتفاقای پارسال که سر ماجراهای اوین شطرنجی آوردنش جلو دوربین که آره خبری نبود و همه چی امن و امان. یه مدت بعد آزاد شد و اولین ویدیویی که بعد آزادی ازش منتشر شد شاهکار بود، با دو تا سگش (لئو خزایی و مایا خزایی) وایساده بود بغل اتوبان تو برف یکی ازش فیلم میگرفت، یهو سگش دررفت اینم با فحش خواهر مادر افتاد دنبال سگه که فلان فلان شده برگرد زد زیر بغلش اومد جلو دوربین که بببسم اله رحححمان رحیم فلان. اینستاگرامش رو هم راه انداخته دوباره 6 7 ماهیه و من دنبالش میکنم و همچنان محتوا قوی و عالی. رفته کردان یه ویلایی افتاده با دو تا سگش هی میدوه دنبالشون استوری میگیره. صبحا پامیشه استوری میگذاره صبحت به خیر خدا، امیدوارم روز خوبی داشته باشی. دو تا بزغاله هم گرفت آورد اسمشون رو گذاشت شنگول و منگول، یک شب گذاشتشون بیرون تو حیاط فرداش استوری گذاشت عشقا منگول حالش خرابه براش دعا کنید. بزغاله بیچاره افتاد مرد اینم استوری گذاشت عشقا منگول مرد ولی حالا عیبی هم نداره به مرگ طبیعی مرد وگرنه اینارو میکشن میخورن. یبار پرید تو استخر دستش بگا رفت و عفونت کرد نذر کرد بزغاله قربونی کنه بعد که بزغاله هارو گرفت نظرش تغییر کرد و تصمیم گرفت بزرگشون کنه. کلا استوریاش یا داره قر میده یا داره دنبال سگ ها و بزغاله هاش میدوه. وسطشم چند تا الهی قمشه ای و آیه قرآن و اینا میگذاره. همه میگن رفته اونجا سیم کشیش کردن ولی من معتقدم این بچه روشنیه و خدا همیشه در قلبش بوده.

https://www.instagram.com/vahidkhazaei.official/?hl=en

نظرات 2 + ارسال نظر
آویشن دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 02:20 http://Dittany.blogsky.com

یه نفر در بین آشناها همش پیگیر خزایی بود باور نمیکردم تو هم طرفدارش باشی.
کلا تو یه دنیای دیگه انگار داره سیر میکنه.

وحید خزایی یک جواهر کشف نشده ست. آره از ماتریکس خارج شده.

تراویس بیکل چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 12:54 https://travisbickle2.blogsky.com/

بسم الله الرحمن الرحیم
عشقا کمک

=))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد