با عرض سلام و احترام ؛

نگارنده این تارنما به دلیل افترا و توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی و انتشار مطالب مبتذل و موهن در پست آخر وبلاگش تا اطلاع ثانوی در بازداشت موقت به سر می برد.هرچند نامبرده علی رغم تهدید ها و فشارهای وارد شده حاضر به رد اظهارات سوال برانگیزش نشده است اما پیش بینی می شود تا هفته آینده با تشدید فشارها وی از مواضع شرم آور و ضد انسانیش عقب بنشیند در غیر این صورت پرونده به دادگاه ارسال خواهد شد.
رونوشت به جناب رئیس / آنتوان پرخف سرباز وظیفه
نظرات 12 + ارسال نظر
فوتبال 24 جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:03


با سلام به شما
سایتی که میخوام به شما معرفی کنم برترین و با سابقه ترین سایت ایرانی در زمینه پیش بینی مسابقات ورزشی از جمله فوتبال هندبال بسکتبال تنیس هاکی فوتسال و والیبال می باشد . این سایت توانسته در مدت فعالیت چند ساله اش رضایت کاربران را به خوبی جلب نماید . در این سایت شما میتوانید مسابقات مختلف لیگ های جهان را به صورت تکی میکس آورآندر آوانس دقیق و گروهی پیش بینی کنید و جایزه خود را بین 3 ساعت تا 24 ساعت بعد دریافت کنید . به شما دوست گرامی پیشنهاد میدهم حتی برای یکبار لذت شرکت در پیش بینی مسابقات ورزشی را تجربه کنید .
برای استفاده از امکانات سایت و شرکت در مسابقات از طریق لینک نمایندگی من عضو سایت شوید ( در سایت امکان پرداخت آنلاین فراهم است )

http://varzeshha.com/register.php?username=futbol24

معرف: futbol24
آی دی من رو میتونید add کنید .از طریق لینک نمایندگی من در سایت عضو شوید هر نوع کمک و راهنمایی و سوالی برای شرکت در مسابقات خواستید میتونید روی من حساب کنید
ID : futbol_24@yahoo.com

با تشکر

پسرک مزخرف دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:40

هه ! کامنت بالا رو باش!
هی فیل ! نظرت چیه ! من میگم با یه ماشین پر از مواد منفجره سرور اصلی فیس بوق رو بفرستیم هوا ! اگر بخوای می تونیم برا تنطیم مقدماتش یه سفر به افغانستان داشته بایم تا با سران طالبان و القائده هماهنگی های لازم رو انجام بدیم.. .

نسترن چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:03 http://nastaran-pashang.com

خیلی خوب تونستم اون گربه رو با نگاه گارفیلد وارش تجسم کنم.
راستی شماها چه گیری دادین به این فیس بوک.خوب یک عده دلشون میخواد اطلاعات خودشون ودوستاشونو داوطلبانه در اختیار سرویسهای جاسوسی قرار بدن .به کسی چه !یک عده دلشون میخواد زندگیشونو به الافی بگذرونن یا هرچی.تووی یک پوستری دیدم سه تا عادت بد خیلی رواج داره :سیگار کشیدن ،فیس بوک ،ایستاده شاشیدن.خوب توجه کنید دوتا عادت بد دیگه هم غیر فیس بوک هست .چرا شماها زوم کردید روو این یکی ؟!

پسرک مزخرف چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:24

فیس بوغ ممنوع بوده و مدتیست عضویت در آن جزء مصادیق مجرمانه محسوب می شود البته من قبل از اینا صفحه زدم و این اعلام جرم شامل حال امثال من نمیشود!

phil چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:02 http://philsoap.blogsky.com

سیگار کشیدن و ایستاده شاشیدن اگر هم عادت های ناپسندی باشند که نیستن عادت ناپسند فردی محسوب می شن.اما فیس بوک یک پدیده ی مبتذل جمعی محسوب میشه و مبارزه باهاش در اولویت قرار داره.مزخرف جان کاملا با اقدام مسلحانه موافقم.برنامه شو می چینیم.

ژینوس چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:48 http://zhinoos.blogsky.com

هی آقا فیله منظورتو نفهمیدم...

پسرک مزخرف پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:38

حمله مسلحانه ؟ مسلما از عهده ما بر میاد.. راستی فیلمی که بر اساس زندگی ما ساختن رو دیدی:
http://www.imdb.com/title/tt1448755/ جای من جیسون بازی کرده جای تو هم رابرت.. یاد باد آن روزگاران یاد باد..

phil پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:35

: )
البته من سنم خیلی به رابرت نمی خوره مخصوصا تو این فیلمم شبیه این پیرمردای الکلی شده.
اگه بخوایم واقع بین تر باشیم فکر کنم به والاس و گرومیت یا دامب اند دامبر شباهت بیشتری داشته باشیم

نسترن شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:35 http://nastaran-pashang.com

فیل عزیز
من خودم کاملا با نظر تو راجع به سایت نفرت انگیز فیس بوک موافقم و وقتی اون رو کنار ایستاده شاشیدن گذاشتم دیگه باید مطمئن شده باشی که نظر قلبیم چیه.
ولی این سه عادت بد هر کدوم میتونن تبعات فردی یا جمعی داشته باشند.وقتی تو توی جمعی که بعضی ها سیگاری نیستن سیگار میکشی یا با دهنی که بوی زیر سیگاری میده معشوقت رو میبوسی دیگه نمیتونی بگی عادت ناپسند فردی ! یا کسی که ایستاده میشاشه مطمئنا بعدش اسکاچ برنمیداره درو دیوار توالت رو بشوره

پسرک مزخرف شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:37

راستش ادای آدمای مسخره رو در آوردن اونم دیوونه هائی در حد این دوتا از من بر نمیاد..

phil شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:59 http://philsoap.blogsky.com

نسترن قبولت دارم!ولی اون نوع ایستاده شاشیدنی که ازش میگی هدف طرف به نظرم بیشتر خلق تابلو فرش یا زدن رکورد در برد پرتابه تا اصل عمل تخلیه.بسیار بحث شیرینیه من تا روشن شدن تمامی زوایا و خفایا مایل به ادامه یافتن بحثم.

پسرک مزخرف شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:13

پیشنهاداتم چطورند.. برگزاری مسابقات دوره ای در شاخه های مختلف: خلق اثر هنری. بیشترین برد و مسافت. و یک جایزه ویژه برای بیشترین میزان..

من آمادگی خودم رو برای شرکت در بخش نقاشی آبستره و امپرسیون اعلام می کنم.مخصوصا فکر کنم تو امپرسیون بتونم خیلی جواب بگیرم این نقاشی های ونگوگ رو ببینی مزارعشو میشه خیلی ردیف با شاشیدن در آورد.فقط یه مشکل اینکه محدودیت رنگ وجود داره فقط میتونی مزرعه بکشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد